wtorek, 19 lutego 2013

Fotografie



Oto moje najlepsze zdjęcia !!!


















                                                                                                                                                               


                         To mój pupil Berni,kiedy robię mu zdjęcia mam wrażenia jakby pozował.
























Przybij piątkę.







                         Według mnie Berni na tym zdjęciu wygląda śmiesznie a zarazem
                            rozkosznie:).

    Dyrektor mojej szkoły zorganizował Dzień Dziecka .Przyszli  klowny którzy puszczali
    ogromne bańki .Według mnie one wyglądają  fantastycznie.                                             




.



           Oto mój drugi pies Molly , jest owczarkiem niemieckim długowłosy.



Nareszcie wiosna.
Drzemka




   
Kolorowa piłeczka !!!


8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia które pokazują piękno natury jesteś prawdziwą artystką.Masz słodkie i ładne pieski :P
    Czekam na więcej zdjęć pozdrawiam i życzę powodzenia Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Mam pytanie. Skąd czerpiesz inspiracje do fotografowania i malowania? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.Inspiracje czerpie z własnego otoczenia .Większość moich prac i zdjęć maluje i robię z wyobrażnii i kiedy nadejdzie mnie jakiś pomysł to zaraz biorę się do malowania i zrobienia zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie malujesz i świetnie robisz zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 rysunki naprawdę robią wrażenie :) Co do zdjęć,cóż.Nie mam zdania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie malujesz! W której jesteś klasie? Bo jak w 1 to na twoj wiek masz reke do malowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie malujesz.

    OdpowiedzUsuń