wtorek, 19 lutego 2013

Moje Prace Plastyczne

Oto moja praca plastyczna,przedstawia ona świat podwodny.Namalowany jest farbami akwarelowymi i kredkami  akwarelowymi.Ten rysunek jest bardzo malowniczy i kolorowy wiec wysyłam go na konkurs.Trzymajcie za mnie kciuki!!!



Ta praca przedstawia gniazdo dinozaurów.W gnieżdzie są małe gady i jajka.Nad gniazdem pochyla się matka.Ten rysunek  wykonałam cienkopisem .Wysłałam go na konkurs pt.Przez Ocean Czasu i  zajełam 3 miejsce.



 Ta praca przedstawia Husarza władce.Namalowałam go farbami akwarelowymi i kredkami akwarelowymi.




Ta praca przedstawia Szopkę Betlejemską .W szopce umieściłam zwierzęta , Maryję , Józefa i Jezusa.Po lewej stronie namalowałam trzech królów,po prawej stronie trzech pasterzy którzy udają się do szopki.Rysunek namalowałam  pastelami olejnymi,zwykłymi świecowymi kredkami ,a   aureole pomalowałam złotą farbą.Wysłałam tą prace na konkurs choinki jedynki lecz pracy mi nie uznali .:(



szopkę Betlejemską zrobiłam w 3D .Szopkę zrobiłam z kartonu i pomalowałam farbą Postacie umieszczone w szopce zostały namalowane pastelami olejnymi i kredkami świecowymi.Konkurs odbył się w mojej szkole,zajęłam I miejsce.Tą pracę wysłałam na drugi konkurs ,zajęłam III miejcse ,gdyż powiedzieli ze moja praca była nie samodzielna .:(



 Ta praca przedstawia jurajski las.Ukazuje ona na co dzień żyjących w niej mieszkańców.Namalowałam ją
pastelami olejnymi i kredkami świecowymi.Wysłałam ją na konkurs między narodowy  pt.Jurajski Las i zajęłam wyróżnienie .Cieszę  się z tego powodu gdyż to jest dla mnie wielkie osiągnięcie!



 Kobieta w Etiopii ,została namalowana farbami olejnymi ,akrylami i kredkami akwarelowymi.Wysłałam ja na konkurs pt.Etiopia , ale niestety nic nie zajęłam .




 Rysunek pt.bajkowy las został namalowany farbami olejnymi ,akrylami i kredkami akwarelowymi .Wysłałam go na konkurs ale niestety nic nie zajęłam . 




 Praca ta przedstawia Powstanie styczniowe w 1863 r.Została ona namalowana farbami akwarelowymi .Wysłałam ją na konkurs i zdobyłam pierwsze miejsce .Moją nagrodą były 2 karty kuponowe po sto zł z Empika.





Rysunek został namalowany tylko kredkami akwarelowymi .Wysłałam go na konkurs pt.Moje ulubione miejsce .Trzymajcie za mnie kciuki !!!
 

21 komentarzy:

  1. Świetny blog, fajny styl i znakomite prace:-)
    Bardzo nam się podoba, trzymamy kciuki Żaneta Ala i Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace , masz do tego talent.
    Mam nadzieję że zostaniesz wyśmienitą i sławną malarką.
    Chcemy więcej takich wyjątkowych prac : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Co do zdjęć..nie umie Pani zrobić zdjęcia z odpowiedniej perspektywy.Niestety. Sądząc do jakości ma Pani zapewne lustrzankę.Jaki model?Niektóre zdjęcia są naprawdę dobre, lecz niestety czasem nie robi Pani zdjęcia temu co naprawdę warto zauważyć.A co do rysunków..z dziwnej perspektywy rysowała Pani te kwiaty w doniczce.Podobają mi się niektóre,naprawdę ale na niektórych nie wiem co to jest.Moja córka rysuje zwierzęta lepiej.Szata bloga jest..dobra ale bez szału.Ogólna moja opinia jest niezadawalająca ale to tylko moja opinia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!!!
    Zgadzam się z jednym faktem że praca gdzie znajdują się słoneczniki jest niedopracowana jak druga praca lasu w jurze ale informuję że malowałam ją dawno.Mam do pani kilka pytań co do wieku.Ile ma pani lat i pani córka ,i że ile ja mam lat ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem dorosłą osobą jeśli o to Pani chodzia moja córka ma lat 9.Co do Pani wieku sądząc po zdjęciu ma Pani 10-11 lat.A skąd to zainteresowanie?

    Ps: Jestem mężczyzną więc bardziej odpowiadałby mi zwrot "Pan"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.postaram się poprawić , mimo tak niskiej oceny.

      Usuń
  6. Jesteś wspaniałą uczennicą, a co do wieku uwarzam iż masz 12-13 lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.To ponownie ja.Jestem ciekawy jaka osoba która nie zna Pani wieku może wiedzieć że jest Pani wspaniałą uczennicą? Pierwsza myśl która mi się nasunęła jest taka że Pani sama dodała ten komentarz.Proszę się cieszyć bo już na tym blogu nie zawitam co wiąże się z tym że żadnego komentarza nie dodam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pisałam ten komentarz. Myśląc racjnalne więcej niż 18 lat Wiktoria niema. Gdyby pan posiadał iloraz inteligęcji wywnioskowałby pan iż do18 roku życia jest obowiązek chodzenia doszkoły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz także jesten osoba dorosłą i uważam że pięknie rysuje. Sądząc po twoim zachowaniu to nią nie jesteś. Ale jeśli masz jakieś uwagi to śmiało możesz pisać, lecz nie obrażaj tej osoby ponieważ, sam możesz malować o wiele gorzej. I jak pańska mała córeczka, maluje piękniej i doskonalej. To bardzo proszę aby założyła swojego bloga a ja go chętnie obejżę i skomętuję. Pozdrawiam. ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądząc po błędach ortograficznych i sposobie wyrażania się nie wygląda Pani na osobę dorosłą.Gdyby Pani posiadała iloraz "inteligęcji" spostrzegłaby Pani że mówie o tym JAKĄ jest ta dziewczyna uczennicą bo że jest uczennicą wiem. Napisała Pani że Pani Wiktoria jest wspaniałą uczennicą a z kąd może Pani wiedzieć jaką skoro rzekomo się nie znacie??Te komentarze są irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra dobra..! Nie będę już chłopcze pisała takim wyrafinowanym pismem, suchaj koleś, jak nie masz nic dobrego do powiedzenia to najlepiej nie mów nic.! Bo irytujące komętarze to są twoje ponieważ, nie umiesz docenić prawdziwej sztuki, a pomyśl że może to być małe dziecko a ty jednym słowem niszczysz jej marzenia i uświadamiasz że nie ma do tego talętu ! Niech pan się zajmie sobą, i bardzo proszę, aby pan już nie pisał na tym blogu, pana komętarze są irytujące i kompetnie bez sensu! Dziękuję, pozdrawiam Wika ..; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli się nie mylę PAN nie miał już pisać na moim blogu,ale nikt panu nie zabronił.(z czego bym się niezmiernie cieszyła
    )Po pierwsze nie pisze SAMA komentarzy jako anonim gdyż, nie będę robiła z pana idioty.Po drugie nie moja wina że pan mnie codziennie surowo ocenia i innych moich czytelników bloga a oni pana.Po trzecie pan musi mnie bardzo nie cierpieć gdyż codziennie odwiedza pan mojego bloga po pracy (jestem ciekawa kim pan jest z zawodu skoro pan tak dobrze się zna na fotografowaniu i malowani) i krytykuje ,skoro on jest taki beznadziejny nikt pana nie zmusza do wchodzenia na niego.

    Pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, śliczne zdjęcia robisz :) Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Może napisałabyś posta o rysowaniu, malowaniu, technikach, zaproponowała ciekawe artykuły plastyczne? Masz doświadczenie, wiele dobrych artykułów plastycznych kupujesz. Podziel się z innymi swoim doświadczeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki bardzo fajny bądż pewna że go użyje.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka. Widze ciekawe prace plastyczne na tym blogu i życze dalszych ciekawych postów. I powdzenia w konkursach bo widze, ze masz talent. Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace! :P

    OdpowiedzUsuń